Gry | Filmy | Muzyka | Programy | XXX | ebooki ...Codziennie najnowszy upload !.Wszystko Za Free!!! Wejdź i zarejestruj się. Zapraszamy



NAWIGACJA

TOP NEWS

RADIO

KOMENTARZE

Strona główna » Mody do gier » Nowa Ojczyzna PL (Wersja 1.191 i 1.191w2 Koniec)(wersia końcowa)(up dla zajefajnie.net.pl.)

Nowa Ojczyzna PL (Wersja 1.191 i 1.191w2 Koniec)(wersia końcowa)(up dla zajefajnie.net.pl.)

  |Autor: oni2006 | 14-04-2014, 22:42 | Mody do gier | Odwiedzin: 3391 | Komentarze: 0 |
Nowa Ojczyzna PL (Wersja 1.191 i 1.191w2 Koniec)(wersia końcowa)(up dla zajefajnie.net.pl.)



Nowa Ojczyzna PL (Wersja 1.191 i 1.191w2 Koniec)(wersia końcowa)(up dla zajefajnie.net.pl.)


Wersja moda 1.191:(WYMAGA NOWEJ GRY! -> Oczywiście rozpoczęcia a nie kupna. Piszę bo miałem takie pytanie na pw. Ludzie litości z takimi pytaniami, bo potem nie wiem czy mam się śmiać czy płakać!)
UWAGA! Jest to wersja niedokończona ale innej już nie będzie. Pobierasz i grasz na własne ryzyko. Proszę sobie odpuścić pytania typu: Miało być to a nie ma lub co będzie w następnej wersji. Jedyna rzecz jaka będzie jeszcze za jakiś czas dodana to poprawiona polonizacja.





- Mod Dyplomacja 3.3.2. + Dyp improvements (dodałem tylko trochę skryptów z improvements).
- Mod Pre-Battle Orders & Deployment 0.88
- Nowe budowle do wybudowanie w miastach, zamkach i wioskach.
# Miasto - Klasztor (zwiększa o 5% koniunkturę w mieście), Uniwersytet (zwiększa co tydzień twoją renomę o 20), Dom Medyka (poprawia raz w tygodniu relacje z miastem o 2), Siedziba Zakonu Templariuszy ( zwiększa twoją renomę raz w tygodniu o 20 i przekazuje do twojego oddziału 2 rycerzy templariuszy, najlepsze oddziały w całej grze).
# Zamek - Kuźnia kowala ( dzięki kuźni raz w tygodniu zarabiasz 200 denarów za sprzedaż uzbrojenia i zyskujesz 5 renomy), Akademia wojskowa (dzięki lepszemu szkoleniu wojsk, akademia zwiększa twoją renomę o 15 i szkoli wojska w oddziale gracza)
# Wieś - Dom uciech cielesnych (poprawia relacje z wioską o 2 każdego tygodnia), Przejezdny teatr (poprawia relacje z wioską o 2 każdego tygodnia), Oberża ( zbierasz zyski raz w tygodniu 100 denarów i poprawiasz swoje relacje z wioską o 2)
- Nowa umiejętność "Wyszukiwanie Pożywienia" - dzięki tej umiejętności, wyszukujesz jedzenie podczas jazdy po mapie, obozów, oblężeń, najazdów i zużywasz mniej żywności z ekwipunku.
- Więcej Miast, zamków i wiosek.
- Nowe sztandary.
- Nowe dźwięki dla wojaków i wojowniczek. (trochę na wesoło i po polsku)
- Nowe rozbudowane prezentacje informacji: towarzyszy, lordów, lady, itp.
- Nowe włosy dla płci pięknej.
- Karawany morskie.
- Można poprawić relacje z lordami (królestwo gracza), dając im oddziały.
- Można wymieniać się lennem z lordami.
- Można zmusić chłopów do przyłączenia się do oddziału w wioskach, kosztem relacji z nią.
- Można zobaczyć statystyki umiejętności lordów rozmawiając z nimi.
- Garnizony miast i zamków są teraz silniejsze.
- Wino i piwo jest dostępne jako żywność i dodaje morale oddziałom.
- Wygranie Turnieju poprawia relacje z miastem o 10, renoma 50, xp 500, 1000 denarów.
- Większe przychody z podatków w miastach, zamkach i wsiach.
- Można nająć dezerterów.
- Jeńców można rekrutować co 12 godzin, dodatkowo twój oddział jest zadowolony że wzmacniasz go i zwiększa morale +1 za każdego jeńca przyjętego do oddziału.
- Jeżeli zostaniesz zaatakowany przez lorda z wrogiego królestwa, masz dużą szansę zapłacić mu, by puścił cię wolno.
- Mniejsze szanse na ucieczkę lordów z niewoli: 30% z oddziału gracza, 20% z miasta, zamku bez więzienia i 1% z wybudowanym więzieniem.
- Powiększona ilość turniejów rycerskich w jednym czasie z 3 na 5.
- Większa ilość strzał, bełtów.
- Oddziały bandytów, korsarzy są silniejsze.
- Trochę silniejsza karawana z darami.
- Lepsze drzewko awansu bandytów.
- Na arenach można powalczyć z swoimi żołnierzami. (Porozmawiać z mistrzem turnieju)
- U łowców głów można sprzedać jeńców.
- U lady można poprawić relacje z lordami nawet do 30, koszty to: 5000 denarów za 5, 10000 za 10 i 15000 za 15.
- Jeżeli z lady nie jest się na minusie w relacjach, można dowiedzieć się od niej o jej rodzinie i gdzie odbywają się aktualnie turnieje rycerskie.
- W tawernach u karczmarzy można poprawić relacje z miastem o 5 za 5000 denarów co 12 godzin.
- Podrasowane skille: Przywództwo do 15, Handel do 15, Zarządzanie więźniami do 15, Perswazja do 12, Pierwsza pomoc do 15, Chirurgia do 15, Opatrywanie ran do 15, Spostrzegawczość do 15, Orientacja w terenie do 15, Taktyka do 15, Tropienie do 15, Szkolenie do 15, Zdobywanie łupów do 15, Strzelanie z siodła do 12, Jazda konna do 12, Atletyka do 15, Posługiwanie się tarczą do 15, Siła naciągu do 12, Siła rzutu do 12, Siła uderzenia do 12, Wytrzymałość do 15.
- U podróżnych w karczmach można dowiedzieć się (oczywiście za pieniądze) gdzie obecnie znajdują się handlarze książkami, niewolnikami.
- Eksportuj\importuj NPC-ów.
- Można zmienić tytuły lordom\lady z twojego królestwa.
- Można zmienić nazwę swojego oddziału (minimum 300 renomy).
- Nowe cheaty. (w menu cheatów i po naciśnięciu na mapie świata klawisza "delete"
- Nowy system bankowy. (porozmawiać z mistrzami gildii w miastach)
- Alternatywna rekrutacja z wiosek (można wyposażyć ich w słowiańskie uzbrojenie)
- Jeśli jesteśmy królem\królową to za pokonanie wrogiego króla zdobywamy 1 punkt prawa do panowania.
- Twierdza Łowców głów (można ich nająć do oddziału, sprzedać niewolników i kupić uzbrojenie).
- Można pobawić się w hazard w karczmach.
- Czasami i tak bywa. KANIBALIZM.
- Trochę nowego uzbrojenia.
- Nowe sceny.
- Nowa grafika menu, wczytywania, oddziału itp.
- Więcej najemników - Siostra miecza, Obrończyni obozu, Ronin, Kusznik weteran, Łucznik, Łucznik weteran, Zwiadowczyni, Rycerz.
- Oddziały bandytek.
- Lordowie budują ulepszenia. (wersja 1.2)
- Unikatowe uzbrojenie dodające umiejętności (nie do kupienia tylko do odnalezienia, wersja 1.2)
- Można wymieniać uzbrojenie lordom z frakcji gracza. (wersja 1.2)
-Jeżdżący najemnicy na mapie świata ((wersja 1.2))
- Nowy bohater "Vania" dobry zwiadowca i wojownik ((wersja 1.2))
- Teraz gdy ma się w swojej frakcji lordów z jednej rodziny to jest duża szansa że po przydziale lenna jednemu z członków, poprawią się też relacje z innymi w jego rodzinie. (w przypadku rywali na odwrót ). Skok relacji od +10 do -10. (wersja 1.2)
- U ministra teraz przy przydziale lenna, pokazuje które lenno jest nie przydzielone. (wersja 1.2)
- Trochę nowych dźwięków. (wersja 1.2)
- Nowe książki: Kuchnia Polska +1 do wyszukiwania pożywienia i Jak przekonać innych że to ja mam rację +1 do perswazji. (wersja 1.2)
- Szybsza budowa ulepszeń. (wersja 1.2)
- Trochę nowego uzbrojenia (wersja 1.2)
- Każda z frakcji dostała po jednej dodatkowej jednostce.
- Bandyci "Klan niedźwiedzia". (wersja 1.2)
- Dostępna nowa jednostka w twierdzy łowców głów (fix 1.21)
- Polska wersja językowa.
- I jeszcze sporo pomniejszych zmian.



Nowa Ojczyzna PL (Wersja 1.191 i 1.191w2 Koniec)(wersia końcowa)(up dla zajefajnie.net.pl.)


Nowa Ojczyzna PL (Wersja 1.191 i 1.191w2 Koniec)(wersia końcowa)(up dla zajefajnie.net.pl.)


Nowa Ojczyzna PL (Wersja 1.191 i 1.191w2 Koniec)(wersia końcowa)(up dla zajefajnie.net.pl.)



wielkość całości [MB/GB]: 637,92mb
rodzaj kompresji: .rar
zawartość uploadu: exe

dane naprawcze: brak
haslo: brak
linki wymienne [gdy jest wiecej niz 1 part]

Aby zobaczyć ukryty tekst musisz być zalogowany, jeżeli nie masz konta zarejestruj się!


Nowa_Ojczyzna_1.191w2(up dla zajefajnie.net.pl.).exe


Aby zobaczyć ukryty tekst musisz być zalogowany, jeżeli nie masz konta zarejestruj się!

Tagi: Nowa, Ojczyzna, Wersja, Koniec, cow
ZABRANIA SIĘ DODAWANIA LINKÓW INNYCH DO DODANEGO NEWSA W KOMENTARZACH .
PRAWO MA TYLKO UŻYTKOWNIK KTÓRY DODAŁ NEWSA .
Informacja
Użytkownicy z rangą Gość nie mogą dodawać komentarzy.